Saturday, February 25, 2012

#Movie Review# Ghost Rider: Spirit of The Vengeance

Salam..
Ghost Rider: Spirit of The Vengeance.

Hari tuh pg tengok Ghost Rider neh dengan Farah. Honestly, sy x tengok pun Ghost Rider 1st. Takut juga x dapat relate dengan penceritaan Ghost Rider 2nd neh atas sebab itu. Tapi Farah cakap, kalau x tengok yang first pun boleh faham yang second neh. And yeah, truly, 1 good thing about this movie is, x perlu tengok yang first pun dapat faham juga cerita neh sebab ada juga beberapa scene flashback. Anywayy, cerita neh bagi sy x la juga jatuh ke tahap boring sangat234 sebab sy x tertidur juga. Hari tuh tengok cerita Adele: Rise of The Mummy (kalau x silap), tertidur neh sy sebab malam sebelum tuh langsung x tidur. Tapi sy x make an effort pun untuk stay awake. Tapi, sy xda cakap cerita neh AMAT2 best juga. Plot ada la sedikit mendatar.

Nicolas Cage. Sy pernah cakap sy suka lakonan dia, kan?

Genre: Action, Comedy . . ..
Rating: 2.75/5 Nda tau la apa mau bagi.

Nasib ada Nicolas Cage, LAYANNN! Cerita neh pasal Nicolas Cage buat deal dengan devil. . . Untuk Ghost Rider kedua neh, dia reveal the real reason napa dia buat perjanjian tu. Sequel neh juga ada budak kecil named Danny (Fergus Riordan) yang chomel dengan tahi lalat dekat mulut. Suka scene dorang ride the bike together. Dalam sequel neh, Johnny kena cari perkaitan yang mengaitkan dia dengan Danny supaya dapat buang spirit yg ada dalam diri dia tuu.

Suka scene2 "high" macam neh. Banyak kali juga Nicolas Cage buat.

Anywayy, kalau mau tengok cerita neh d panggung juga, pg la tengok beramai2. Baru best. Oh yaa, perasan ka? Or is it just me? Kalau tengok muvie tuh d panggung, membantu tau untuk buat kamu rasa muvie tuh lebih best berbanding tgk d laptop @ tv ja. Mungkin sebab screen besar sekali dengan audio di panggung macam best n bikin happening kalii..

Seriously, imaginasi kanak2 hampir tiada batasan.

Happy watching!

P/S: Teringin mau tengok Hunger Games pla hujung bulan March nantii..

No comments:

Post a Comment

Yes...?